Търсих с търсачката и изчетох доста теми, но никъде не можах да намеря информация къде махат фабричния имобилайзер на 156. Под фабричен имобилайзер визирам това което чете кода на ключа. Някой знае ли къде извършват подобни услиги и ако да на какви цени?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Премахване на фабричен имобилайзер. Къде?
Collapse
X
-
Във Ванто махах на Делтата ми.156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщениеТърсих с търсачката и изчетох доста теми, но никъде не можах да намеря информация къде махат фабричния имобилайзер на 156. Под фабричен имобилайзер визирам това което чете кода на ключа. Някой знае ли къде извършват подобни услиги и ако да на какви цени?FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
Comment
-
Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщениеКолега ако го направиш това с премахването пиши, че моя прави номера понякога и ме е страх да не ме зареже някой ден. Като го премахна няма да го мисля.
А за това, че ти прави номера, един приятел също имаше проблеми от време на време и си ги реши като почисти клемите на ключа. Много лесен и бърз ремонт е така, че ти го препоръчвам преди да влезнаеш във филма с премахването на имобилайзер. Просто сваляш долната кора на волана и се виждат клемите.Last edited by 50 cent; d.m.y г., 11:00.Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Comment
-
Ами те проблемите започнаха след една зверка дупка /явно нещо се е рзместило/ и се оправи след размърдване на кабелите, поне зацепва не винаги от първия път, но все пак. Ще пробвам с почистването. Мерси за съвета.FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
Comment
-
Първоначално публикувано от Violator Покажи съобщениеТоя проблем са го имали сигурно 60% от 156ците, и аз лятото 20 мин на 40 градуса се пекох докато запали но след това за 5 мин работа и от 4 месеца не са ми създавали проблемиFORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
Comment
-
Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщениеКолега, какво точно направи за тези 5 мин?156 1.8 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от Violator Покажи съобщениеНаместих си клемите, или в моят случай размърдах кабелите те направиха контакт и да чукна на дърво от 5 месеца нямам проблемиAlfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
Peugeout 2.2 HDI 133+++
Alfa 159 +++ next
Comment
-
Здравейте, от няколко дена се боря с проблема "Immobiliz. Failure" колата не иска да запали. На борд. компа ми свети "Code и над него има Ключ". Та питането ми е, някой до сега махал ли е или лъгал ли е фабричния имобилайзер на Алфа Ромео 147 1.6ТС 16в 2001г.
До колкото четох за няква черна кутийка и антената,клеморедите. Тези неща в момента се почистват, но се интересувам от други варианти, защото ако и след тази процедура не иска да запали нямам идея какво да правя.
Comment
-
А имах този проблем като я купих.След това около година и повече нямаше проблем и преди 5-6 дни започна много сериозно да се ебава.Тогава се поразрових и разкачих корите около волана и го видях каде в проблема.Пръстена който чете ключа се закрепва около контактния ключ(това сигорно е ясно на всеки), от него излизат 2 жички, минават самостоятелно покрай останалите кабеляци и завършват с една буксичка над педала за съединителя.При мен проблема беше че тази жичка не минаваше свободно покрай другите (дебели) кабели и я притискаха, и при местенето на волана се опъваше от буксата и прави мизерий.Издърпах я от долната страна защото повечето кабел беше при волана а при буксата опънато седи,сега вече е обратното и не напъва буксата.От тогава веднъж не ми е направила мизерия.Ако направи пак ще я ръчкам нещо но не вярвам защото проблема беше елементарен и беше логично да става така.Дано и при някой от вас да е там проблема за да не се вкарвате в преразход и да няма рязане на жици!Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas
Comment
-
Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщениеНали някъде за 40лв ги махаха... къде са тези места? Сега пък 250лв.
Моя работи , но с желание ще дам 40лв за да го елеминират. Само проблеми може да се очакват...
Някой , ако знае подобно място за Пловдив, да казва...)
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
Comment